Pokonać strach przed AI

Strach content creatorów przed ChatGPT i podobnymi narzędziami AI ma kilka powodów, które mogą wynikać z obaw o przyszłość ich zawodu, konkurencję oraz zmiany w sposobie tworzenia treści. Najważniejsze powody, dla których niektórzy twórcy boją się, że AI, w tym ChatGPT? 1. Obawa przed zastąpieniem przez AI Content creatorzy często martwią się, że narzędzia takie […]

Człowiek + AI

Pomysł na mieszankę człowiek + ChatGPT to potencjalnie rewolucyjna koncepcja, która może zdefiniować nową erę komunikacji, współpracy i technologii. To połączenie ludzkiego umysłu i sztucznej inteligencji, które daje ogromne możliwości w różnych aspektach życia zawodowego i osobistego. Jak wygląda „mieszanka człowiek + ChatGPT”? Można to rozumieć na kilka sposobów, w zależności od kontekstu: 1. Współpraca […]

Trendy Marketing 2025

Ustalanie budżetu marketingowego w 2025 roku będzie wymagało uwzględnienia wielu nowych trendów, technologii oraz zmieniającego się krajobrazu mediów i konsumpcji treści. Warto zauważyć, że w nadchodzących latach kluczowe będzie dostosowanie się do dynamicznych zmian w sposobie, w jaki konsumenci angażują się z markami, oraz do rosnącej roli sztucznej inteligencji, automatyzacji i analityki danych. Oto kilka […]

Sztuczna inteligencja w firmie

Nie jestem pewna czy zdajesz sobie sprawę jak sztuczna inteligencja (AI) może ułatwić codzienne operacje w firmie, automatyzując wiele procesów, zwiększając efektywność i umożliwiając lepsze podejmowanie decyzji. Przedstawiam ci trzy narzędzia, które mogą wesprzeć firmę w codziennych działaniach: 1. ChatGPT (lub inne chatboty AI) – Automatyzacja obsługi klienta i komunikacji 2. Zoho CRM – Automatyzacja […]

AI w eCommerce

Sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej integralną częścią e-commerce, pomagając firmom zoptymalizować procesy sprzedaży, poprawić doświadczenia klientów oraz zwiększyć efektywność operacyjną. Oto najważniejsze zastosowania AI w e-commerce: 1. Personalizacja doświadczeń zakupowych AI pozwala na spersonalizowanie oferty w czasie rzeczywistym, dopasowując produkty i rekomendacje do indywidualnych preferencji klienta. Dzięki analizie danych o zachowaniach użytkowników, takich […]